Värsta dagen i mitt liv

Detta tar emot och skriva, men gör det för att ingen annan människa ska bli utsatt för denna hemska grej. Något jag burit på, skämts över.

22 april, den värsta dagen i mitt liv. Det var den dagen jag vart utsatt för våldtäkt.
Jag känner mig inte trygg i min egna lägenhet, i mitt hem, där jag bor. Vaknar varje natt och bara tänker på vad som hände den natten.
Jag valde att gräva ner mig i skola och jobb. Men till slut brast de för mig.

Jag skriver inte detta för att folk ska tycka synd om mig, utan för att utsatta ska våga anmäla.
Jag har tur nog att ha världens bästa vänner och familj som stöttar mig i det här.
Även om livet känns skit, så känns det skönt att ha anmält.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0