Bryta ihop och komma igen

Igår kvälls var ingen rolig kväll. Bröt ihop, för första gången på typ 2 dygn. 
Men inatt har jag sovit cirka 5 timmar, men alldeles slut i både kropp och själ. Tänker varje dag, varför hände det här mig ? Varför just jag?
Som varje år har vi kosläpp i lagårn och en grej som alla ser upp till. Men detta år känner jag att det kommer mycket folk, folk som kanske kollar snett eller viskar om mig.
Sen mannen, han kanske kommer dit. Vem vet?
Han brukar vara i trakten, med sitt barn. Tänk om han dyker upp. 
Jag vet inte hur jag skulle ha reagerat. Springa därifrån eller ställa mig och skrika på honom. Det är så många tankar som snurrar i mitt huvud.
 
Men ett stort jävla tack till världens bästa Tjonken. Som kom ut till mig, sov hos mig och gjorde att jag kunna känna mig trygg som fan och fick sova några timmar.
Det är såna här människor i mitt liv just nu.
Tjonken, du är värd guld i mina ögon ❤️
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0